vrijdag 24 augustus 2012

Yellow & Grey

 
Dat geel in je interieur helemaal hip is, dát wisten jullie natuurlijk al een tijdje! Dat geel voorlopig ook wel blijft, zal jullie dan ook niks verbazen.
Al neigt het "najaarsgeel" wat meer richting maïsgeel/mostergeel/oker, in combinatie met grijs is het voor aankomend najaar nog steeds een sterke combinatie.
 
Ik kocht toch al een rolletje gele maskingtape....;)
(geel is aan mij niet besteed, leuk bij een ander, maar er is nog nooit een geel accessoire waar dan ook in mijn huis aanwezig geweest....correctie.....de badeendenverzameling van Oudste...c'est tout!)
 
Groet,
Lynda
 
alle foto's leende ik van deze en gene op Pinterest


1 opmerking:

Unknown zei

Ben al wel op de gele tour, de mosterdgele welteverstaan!! Neongeel is niet aan mij besteed....