maandag 28 januari 2013

Oranje...

ik hoef natuurlijk niet uit te leggen waarom, oranje is op dit moment de meest besproken "kleur". En dat die kleur op een mooie manier je interieur kan kleuren bewijzen onderstaande foto's

Pinned Image 

Pinned Image
 
Pinned Image
Pinned Image 

oranje zit in het kleurenspectrum tussen rood en geel, oranje staat o.a. voor energie, vitaliteit, blijdschap, creativiteit en optimisme. Absoluut een kleur waar je blij van wordt, mits gebruikt met mate ;).

groet,
Lynda 
alle foto's leende ik uit m'n albums op Pinterest

4 opmerkingen:

Stephanie Koster zei

ik zou die kleur niet snel toepassen maar het is inderdaad mooi!
Groetjes, Stephanie

Unknown zei

Adrem hoor!!! Mooi die oranje stoel, is dat okk een Eames? Herken de poten niet.

Fijne dag!

Abacaxi & Hortelã zei

Mijn kleur :)

lia zei

Nee, het is niet mijn kleur. In mijn jeugd teveel oranje gezien misschien...