zondag 8 september 2013

Compleet Russisch...

Absoluut geen touw aan vast te knopen, ik kan er geen woord van lezen maar de plaatjes zeggen absoluut meer dan genoeg! Een loft zoals we die in Nederland geloof ik niet zoveel zien. Maar wat zijn ze stoer. Neem die bank, daar gaat m'n oog steeds weer naar terug. Een royale leren bank die volgens mij alleen maar mooier wordt naarmate de tijd verstrijkt. Dan de ramen, het licht stroomt binnen en het feit dat je ze zo leuk kunt kiepen werkt sfeerverhogend als je het mij vraagt. De robuuste houten vloer met het "perzisch"tapijt...
De industriele badkamer moet je "ding"zijn maar hier is over nagedacht, hier is niet zomaar wat aan het toeval overgelaten. De muur van underlayment met de afbeelding van Che Guevara..supercool., Het hele interieur is een project van NordesOm de sfeer compleet te voelen móet je eigenlijk even op Nordes hierboven klikken, dan ga je niet alleen meteen naar het juiste project op hun website maar hoor je ook bijbehorend muziekje....sfeertje! Mijn mening ;)

 


 

 

 
 

1 opmerking:

Anna Marie zei

Die eetkamer tafel vind ik gaaf!!!!!!