woensdag 15 juni 2011

Here we go!

Je mag ook lezen: hier ga IK.
Na vele uren sleutelen, zuchten, door m'n wimperharen kijken, dubben, bomen met "de hulptroep" en keuzes maken lanceerde ik afgelopen zaterdag(11juni) mijn website.
Inmiddels zijn er al vele aanpassingen gedaan want hee, ik ben ook maar een mens(een meisjesmens....een creatíef meisjesmens welteverstaan....en dus géén websitebouwer;)).....en na zoooooveel "data"zie je "het"misschien niet meer zo helder. En dus slaap je er nog eens een nachtje over, schuift eens wat, denkt eens na over de goed bedoelde feedback die je krijgt, overweegt, dubt wat meer;) en gaat over tot handelen. Et voilá....voor NU....ziet het er ZO uit.

http://www.hovensinterieurstyling.nl/

Dit is de website van mijn nieuwe bedrijf......je begrijpt, trots maar nog wat shaky, kijk ik ernaar en denk: "NOT BAD AT ALL BABES"!
Eens kijken hoe lang het zo blijft?

Fijne dag!


Lynda

6 opmerkingen:

Floor zei

Ziet er goed uit ! Succes !!!!

Puur Kate zei

Helemaal geweldig!!!!!!
X

Tierlantijn zei

Dikke duim voor jou Lynda!! Super!! xx

Ger zei

Wat jij wilt dat komt er...
en het mag er zijn!
Je mag super trots zijn op jezelf!!!
Ik ben het op jou lieve Linda:-)

Kat Ibáñez zei

Dear Lynda,

Your web page is so cool!! A great page for an even greater interior designer!!!

Liefs!!

Unknown zei

wauw zie hem nu voor het eerst maar hij werkelijk geweldig...yo girlpowerrrr