zondag 26 juni 2011

Zomer in een handomdraai...

"Summer is Magic"! En meestal worden de flitsende filmpjes of fotoshoots ondersteund door opzwepende muziek! ZOMER!
Ben je om welke reden dan ook niet in de positie om een tropische bestemming te bezoeken dit jaar, of blijf je gewoon liever lekker thuis. Zomer is óveral! En in een handomdraai versterk je dat gevoel in je eigen interieur!
Hoe? Kijk even mee, ik heb voor de duidelijkheid dé ultieme zomerkleuren sinds tijden genomen, turquoise en smaragdgroen, maar voor diegene die NIET van blauw/groen houden, kijk even naar het kleurenpalet in de tweede collage(zomerkleuren 2011), daar vindt je vast en zeker iets wat wél bij je past.


Mix tijdens een etentje met vrienden bv eens serviesstukken in turquoise, smaragdgroen, zachtgroen, beige en paars met elkaar.
Of als je het liever rustiger houdt, turquoise met helder glas geeft een heerlijk luchtig en fris gevoel.


Geef niet meteen je eigen identiteit op door al je spullen te vervangen door die ene "zomerkleur". Met een enkele goedgeplaatste accessoire kom je al een héél eind! Denk bv aan de witte ontbijttafel met het zachtblauwe servies, of een paar mooie kaarsen in simpele glazen windlichten, wat losse bloemen in glazen vaasjes.
Wil je een "grootser"effect? Vervang als het niet al teveel werk is eens je overgordijnen, bij I.kea voor een budgetprijsje te koop. Wat geeft nou een zomerser gevoel dan open ramen en wapperende frisse gordijnen?

Geniet van de komende zomerse dagen!!

Groetjes,
Lynda


  Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Unknown zei

ik kijk nog wel eens bij Picasa Lynda en zag je berichtje staan. Dacht toch even kijken en een reactie te plaatsen. Ik wens je veel succes met je styling. Hartstikke goed van je dat je dit hebt doorgezet en af hebt gemaakt gaaf hoor.

Groetjes, Mirjam

ByIngeborg zei

Leuk blog Linda. Er mag kleur bij he in de zomer. Absoluut. Heb zelf weer rose en aubergine toegevoegd, toch net ff kekker vind ik !
Terwijl de basis toch zandkleuren en greiges blijven. Op naar een paar hele hete dagen waarvan ik er 2 moet werken ! :-(( snik.
Vanavond was het ook superzalig. GEniessen.
Groetjes weer.

It's me zei

Heerlijke kleurtjes...wat is het lekker he?? eindelijk......liefs Ria....xxx

Anita zei

Wat een vrolijkheid hier ... happy summer ;-)
Groetjezz lfs mij

lia zei

Erg leuk allemaal, maar ben bang dat ik toch niet over te halen ben met al die vrolijke kleuren.
Maar genieten van de zomer doe ik wel hoor.

Oh, en morgen word een warme dag. Geniet...)
liefs Lia

André en Inka. zei

Heerlijk al de vrolijke kleurtjes,echt een zomersgevoel,geniet van de zomer,meis,x

Ger zei

Heerlijk die mix van zomerse kleuren die ik op jou foto's zie.

Doet me denken aan mijn manlief zijn verjaardag die wij enkele jaren geleden vierden met goede vrienden op het prachtige eiland Kreta.
Die vrienden hadden de avond van te voren het personeel van hotel in geseind over de ophanden zijnde verjaardag, en toen wij de volgende ochtend aan het ontbijtbuffet verschenen was daar voor ons een speciale tafel gedekt met luchtige doorschijnende stoffen in aquablauw en azuur kleuren die op een hele leuke manier over de tafel gedrapeerd waren met schelpen ertussen,fijn strandzand, wit geknoopte touwslingers,bloemen uit de tuin, glazen schaal met drijfkaarsjes en servetten in afstekende kleur.
Het was zo'n zomers sfeertje wat wij daar aantroffen en zo'n lief gebaar dat ik het ffff moeilijk had en m'n tranen vielen tussen de schelpen en het zand...
Nog altijd associeer ik die kleuren met de stille baaitjes van Kreta en met die onvergetelijke verjaardag.

Geniet van de tropisch zomerse dagen!

Liefs,Ger