woensdag 5 oktober 2011

Fall moving in!

 

Allereerst, hartelijk dank voor al jullie enthousiaste reacties op mijn blog op SHOWHOME hier of op mijn privéblog! Ik hoop dat jullie vaak langs zullen komen en misschien ons ook eens een kijkje laten nemen in júllie interieur. We leren immers altijd van elkaar he ;).

Druk in de weer met kleur- stof- en vloerstalen, tekeningen en netwerken vindt ik het omslaande weer alleen maar gezellig! Fall is moving in! Die warme kleuren kunnen nu toch écht wel je huis in hoor! Luxe stoffen en mooie kleuren, moet jij eens zien wat je je behaaglijk zult voelen! Druk dus, maar nooit te druk om te bloggen al is het maar een collage van wat foto's.(geleend van Fabulous Living, vinden ze vást niet erg;))
Warme uitnodigende kleuren in combinatie met "koele"materialen, mix van stijlen, ik vind het een herfstige look hebben! GEZELLIG!

Groetjes
LyndaPosted by Picasa

Geen opmerkingen: