dinsdag 1 november 2011

Bijna vanzelf....

 

Wie mij via andere kanalen volgt dan alleen hier(en dat zou toch zomaar kunnen met al die social media) weet dat ik een echte Hollandse ben, ik ben dol op élk seizoen! Zie er de voordelen wel van in zeg maar;)...maar ik vind ook dat de seizoenen aan ons voorbij vlíegen! In de zomer liggen er pepernoten en niet lang daarna glimmen de kerstartikelen je al tegemoet. Niet erg...want vooruitzien is regeren he ;)! Op woongebied is dat net zo, weet waar je naar op zoek bent, er is voor elk wat wils. Maar frappant is het te zien dat de "wintersfeer"bijna als vanzelf de huizen binnen sluipt. Welke stijl je volgt, welke kleuren je favoriete zijn, het maakt allemaal niks uit. De sfeer moet je kunnen VOELEN! Niet voor niks worden de accessoires in de winter "aaibaarder";)....lekker warm. Weet je het nog niet? Geen probleem.....nestel je op je bank met bladen als VT Wonen, Ariadne at Home, Stijlvol Wonen, Wonen Landelijke Stijl, Elle decoration, Eigen Huis en Interieur, Residènce etc.....je zult het zien......gezellig, warm en knus...en vooral AAIBAAR!
Lukt het met al die woonbladen nóg niet? Mag je me bellen;)!


Groetjes
LyndaPosted by Picasa

4 opmerkingen:

Elisabeth zei

Ik besef steeds meer hoe ik zelf geniet van alle seizoenen .De herfst een winter geven dat heerlijke warme gevoel.Lekker op de bank met die mooie tijdschriften en de kaarsjes aan.Ik verander niet heel veel maar gewoon wat kleine dingen in warme kleuren .
Liefs Elisabeth

Passione Helena zei

Ik heb de aaibaarheid al gevonden hoor?! Het glipte ook zomaar in mijn huis...maar wil je gerust bellen hoor, voor wat extra gezelligheid;-) hihi

De seizoenen vliegen inderdaad..nog twee/drie maanden, dan komen de eerste voorjaarkriebels alweer opduiken in blogland!

Fijne avond!!

Liefs Helena

What's in a day zei

Aanbod genoeg net wat je zegt, maar je moet het voelen en helemaal je eigen gevoel volgen. Als ik in mijn favo woonwinkels loop dan wil ik alles meenemen, alleen....huis te klein, dus nu hou ik het bij die paar mooie kussens of die warme plaid en geniet ik verder met de woonbladen:))) ach ik voel me thuis hoor...

♥Eefie

It's me zei

Ik jouw bellen.........ech nie......hihihih!!...kan ut heuszzzz welself......ikke...xxx...