woensdag 30 november 2011

Parisian style..

Bonjour! Misschien is het je ontgaan maar ik was dus in Parijs!(ik zal m'n voorliefde voor Parijs hier NIET uit de doeken doen....niet hier OOK nog ;)).
Het was een snoepreisje, een kleintje maar, maar zelfs van kleine reisjes krijg je inspiratie! Want vrije tijd of niet, "wonen" zit altijd in mijn hoofd, en dus moest dit magazine mee! Vrees dat het voor de meeste van ons niet weggelegd zal zijn maar hee....dromen mag!






zelfs hier vind je dus gewoon Ikealampen, doorberekend in de verkoopprijs van ruim 1.2 miljoen euro denk ik;)

je eigen "buiten"....midden in de stad.

Prachtige grote ruimtes(in deze prijsklasse;)) hoge ramen en dus veel mooi licht. Ingericht(meestal) met mooie frisse heldere kleuren! Mix van stijlen, maar toch zó Frans!
Stonden overigens ook een paar adresjes te HUUR in, voor vakantie bijvoorbeeld.....voor als je in een decadente bui bent ;)



Groetjes
Lynda

1 opmerking:

Huys 50 zei

Johh....ben je in Parijs geweest ?? nee...ga weg...eerlijk ?? weten wij weer niks van natuurlijk hé....;-))
En ik zie het al je bent bij mij binnen geweest,stiekem foto,s gemaakt zonder mij te vragen....ook dat nog.
Geen punt hoor ierdeen mag het zien hoe fijn ik woon, whaaahahaha...

Groetjes
Dicky Marie.