dinsdag 11 september 2012

Werkplek thuis...



Tja, daar zit je dan, aan je eettafel met links en rechts van je stapels magazines, post-its, pennen, je telefoon en wat een mens zoal nog meer denkt nodig te hebben tijdens het werken.
Je ziet, tafel al half vol, is er nog geen familielid aan te pas gekomen!

Aan de ene kant wel handig zou je denken, altijd iemand in de buurt als de meiden thuis komen, aanspreekbaar, hulp als het nodig is en altijd bereidt nog even wat te “regelen”.
Dat het niet echt opschiet als mn huisgenoten thuis zijn dát moge duidelijk zijn, er is altijd wel iemand die gezellig koffie/thee wil drinken, een nieuwtje heeft, wat dan ook nodig heeft..NU!

Dus ik overweeg een “echte”werkplek…ver weg van de woonkamer;), maar ja…komt het toch weer op keuzes aan. 
Voor een ander zijn die altijd zo gemaakt, voor mezelf(met inbreng van mensen in huis die denken inbreng te moeten geven) is dat toch altijd weer een tijdrovend klusje.
Want….ik vind gewoon zoveel leuk, zie voors en tegens in diverse stijlen en wil nogal eens wisselen met wat dan ook! Kijk even mee


 SAM


 CLASH

Kies ik voor Sam(strak wit en verplaatsbaar) of voor Clash(stoer, industrieel, degelijk), en afhankelijk van die keuze moet er natuurlijk een stoel bij….hmmm….wat dacht je van Mojito voor bij Sam of Hollie voor bij Clash? 
 HOLLIE
                        MOJITO
            

Heb ik natuurlijk óók verlichting nodig, erg belangrijk om goed te kunnen werken aan je werkplek...
CUTIS

Cutis is wel helemaal hot op het moment, leuke lamp,       eenvoudige lijn en hippe gouden kleur, ja….staat wel goed bij Sam en Mojito toch? 
 
 LIBRARY LIGHT

Of kies ik liever voor Library light in wit…ik moet nogal eens wat lezen, en dan is dit wel een handige leeslamp(en geinig)bij Clash en Hollie toch? Ik hou wel van wat mixen!

Oei, die Fold a Light moet het worden volgens dochter 1...


Fold a Light



zie je…daar gaan we al..inbreng…ik ga het anders doen! 

Bij Fashion for Home klik ik eenvoudig van de ene naar de andere categorie, kan ik vergelijken, lezen over de afwerking en afmetingen en ook door de mooie foto’s een indruk krijgen hoe dat bijelkaar zal staan.

Ik knip en plak wat heen en weer en maak een moodboard, teken een ruimte, plaats wat meubels erin en bedenk me dan…dat past dan wel(net!) maar ik moet natuurlijk een extra stoel voor als er iemand bij me komt “buurten”, een rek/kast voor alle magazines, en een kastje voor het koffieapparaat(twee trappen….met alles wat onderweg tussendoor kan komen is mn koffie alweer koud voordat ik boven ben!)..ik schuif en teken, maar ruimte BIJtekenen gaat niet….er zit vrees ik maar één ding op, lekker blijven waar ik ben: aan mn eetkamertafel!

Waar ik wél naar op zoek moet is een stoere nieuwe bank….voor bij mijn “werkplek”in de woonkamer, want al dat buurten , multitasken en oplossen gebeurt natuurlijk op de bank, die is inmiddels wel aan pensioen toe! Ik denk dat ik ook al weet welke het gaat worden…….denk ik….Zo…zonder inbreng;)!

Groet
Lynda 

Geen opmerkingen: