zondag 18 november 2012

not @home...

Hoe graag ik ook lekker thuis ben, een paar leuke uurtjes met goed gezelschap, óf alleen(I don't mind) koffiedrinkend doorbrengen in een gezellige en sfeervolle lunch/koffiezaak vind ik één van de leukste dingen om te doen. Ik ben het ook helemaal eens met Simone
die oa zegt:

....there aren't many things nicer than spending a couple of hours in a cosy coffee shop on a Saturday afternoon in October or November


it's a refuge, a sanctuary, a home, a happy place....

reading a good book or newspaper

alone or catching up with friends

inhaling the coffee & cooking aromas

windows steaming up inside

ordering more than one coffee

soup & homemade bread

watching the world go by



 Ik zou hier wel een middagje kunnen doorbrengen, inspiratie opdoen bijvoorbeeld want mooie interieuryummies genoeg! Wat een sfeertje!

Ga even kijken op haar blog, weet je meteen het adres, maar wees gewaarschuwd....NIET in den lande;)


Groet,

Lynda

 

 

.

.

2 opmerkingen:

Ger zei

Helemaal met je eens,Lynda...
wat is er fijner dan op een van die heerlijke plekjes neer te strijken in goed gezelschap,verse koffie,de geur van het rustieke brood wat net uit de oven komt en last but not least....een ambiance die je niet op elke hoek van de straat tegen komt, wat wil 'n mens nog meer....

Liefs,Ger

Petra zei

He, zag dat ik deze blog nog niet volgde!

Groetjess..