zondag 5 februari 2012

Creations!

Let's play!!! Gisteren liep ik voor iets compleet anders bij een grote DHZ-zaak(type GAMMA/KARWEI) en ik kan het dan nooit laten éven langs de verf te lopen. Ik word altijd blij van al die kleurstalen die zo netjes op een rijtje staan. En weet je, het was dit keer dubbel fun want ik liep de nieuwe kleuren van FLEXA tegen het lijf! CREATIONS!
Binnen NO-TIME zaten alle stalen warmpjes in mijn tas en liep ik bladerend door het bijbehorende boekje naar buiten! Dit moeten jullie zien.
CREATIONS-kleuren zijn stuk voor stuk "happycolors"...het is een lijn die ik omarm!;)...vrijheid en zorgeloosheid, dat was het streven van FLEXA en IK ben fan! Aldus....

CREATIONSstalen zijn onderverdeelt in drie lijnen

-de metallics - die ervoor zorgen dat je muur een ruw metaal effect krijgt

- de "made with love"kleuren - deze kleuren zijn geïnspireerd op "groene"materialen en producten zoals klei, hout en pigmenten. Deze kleuren zijn allemaal in harmonie met elkaar en kun je dus naar hartelust met elkaar mengen

-en de "gewone" kleuren(zo noem ik ze even) - met de meest verleidelijke namen, wat dacht je van Blueberrycream,Soft pearl, Dazzling Night, Bakkery Brown, Raspberry Swirl, Stylish Pink, Royal Intrigue, Summer Picnic, Fiësta Latina......

De verf is van superieure kwaliteit dekt in één keer en zijn er (muv de metallic natuurlijk) in verschillende glansgraden!









Go out, play, be happy and CREATE!

Groetjes,
Lynda

kleurstalen haal je eenvoudig bij je dhz-zaak of bestel je bij www.flexa.nl

PS : https://www.facebook.com/GoedinStijl hier zie je zelfs meubels geverfd met deze verf! Een buffetkast in authentic grey en een bruidskast in de 9010 van creations!

5 opmerkingen:

Huys 50 zei

Jaaaa, ook ik was gister bij de DHZ zaak en heb van deze stalen meegenomen om de muren in de kamer even van een andere landelijk kleurtje te voorzien !!!
Mooi hé die kleuren alleen kom ik er nog niet uit hoor de rugleuning van de bank staat vol met stalen tegen de muur :-))
HELLPP

grtjssss
Dicky Marie

Goed in Stijl zei

ik heb de creations al een paar keer gebruikt op meubels voor klanten.De matte verf lijkt bijna net op krijtverf..alleen hoef je niet, zoals bij krijtverf, een beschermlaag te gebruiken. de verf dekt praktisch in 1 keer. Ben er erg blij mee!

Claudia Leertouwer zei

Ik had ze al! Alleen die namen al!!!

Anita zei

Bedankt voor je TIP
Ik ga ook eens kijken naar al die kleurtjes :-)
Groetjezz lfs mij

Petra zei

Die kleuren zien er prachtig uit. Ga eens kijken of ik voor hier wat monsters kan krijgen, zodat we testen op uv kunnen doen.

Groetjes Petra