maandag 13 februari 2012

Letters, Woorden, Teksten..

Ik heb daar wat mee. Je ziet al langere tijd dat letters, woorden en teksten in de diverse talen veel gebruikt worden in interieurs. Op die manier kun je een persoonlijke "touch"geven aan je huis, want de een gebruikt voornamelijk grappige teksten, de andere positieve inspiraties, waar weer iemand anders kiest voor bijvoorbeeld poëzie.
Stickers, borden, canvas, poster you name it....het is te koop!
Nu ben ik iets tegengekomen met een héél hoog HEBgehalte:)...

een recept??? Ja....een recept op behang!!! De maat van het recept kan je helemaal zelf bepalen(de prijs wordt per m2 berekend) dus je kunt het lekker wandvullend aanmeten!!!!

Wat een heerlijke keuken is het zo geworden! Gezellig en ongedwongen! De koffievlekken op het behang maken het voor mij extra leuk!


http://mrperswall.se/ .... daar kun je kiezen( zou moeten kunnen ;)) uit vele soorten en stijlen! Ook supergave behangetjes in de MODElijn! Neem een kop koffie voordat je gaat kijken.....je zit wel even;)!

Groetjes
Lynda


6 opmerkingen:

André en Inka. zei

o,helemaal geweldig,ga meteen eventjes kijken,hier houd ik wel van,...kop koffie staat al klaar,XX

House of Seasons zei

LEUK!!!!!!
HEBBEN...........
MAAAAAAR...welke?????
En WAAAAR????
Liefs
Lia

Claudia Leertouwer zei

TOP!!!

THE BLACK BARN zei

Ik ga je ook hier volgen hoor!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Kat Ibáñez zei

What a great idea!!!!! Love it!!! It looks perfect with the stains!!

Kus Kus!!!

Madelief zei

Het staat geweldig tegen de muur Lynda.
Wat een leuk idee!

Madelief x