vrijdag 24 februari 2012

“Share your Style, tell your story, change your home”


Aan de keukentafel ontstaan vaak de leukste plannen!
Ongedwongen, maar vol enthousiasme.
Een van die nieuwe "plannen" zie je hierboven als je naar mijn banner kijkt.
Een hipper logo, met duidelijkheid!(hoera voor duidelijkheid;))

Als je mij in de diverse sociale media volgt, zakelijk of privé, kunnen mijn "schrijverijen" je niet ontgaan zijn.
Dus, vanaf nu ook voor (woongerelateerde) teksten, call HIS!

Nieuwe plannen ook bij ShowHome.nl, want vanaf 1 maart a.s. zal de website een compleet vernieuwde look hebben!
Mis het niet!

Voor nu, wil je weten van welke "changes" ik meneer H probeer te overtuigen?
dat kun je lezen in mijn wekelijkse blog op ShowHome.nl

Fijne vrijdag,

Groetjes
Lynda


2 opmerkingen:

Unknown zei

Ben heel erg benieuwd!! Groetjes Greta

lia zei

Ook hier weer bijgelezen, ben maar druk met jou..)
Maar wel erg leuk hoe jij het blog op show home maakt.