zondag 10 juli 2011

Themastyling? Stick to it!

Ik ben dol op sfeertjes en thema's en dat zie je dan ook vaak in m'n eigen huis terug. Vaak? Ja, vaak! Ik wissel namelijk nogal graag van thema, en dat kan, want de basis is neutraal en rustig(grijs en "vergrijsden") dus ik kan met accessoires lekker m'n gang gaan! En deze zomer(vorig jaar was het Frankrijk;)) koos ik voor "Beach".....overal!


























Héél wat foto's, ik weet het :), maar zie je de continuïteit? Stenen op m'n badkamer, tot aan de kaarsen toe;). Blauw is normaal niet zo mijn kleur maar je moet toegeven dat het wel meteen een zomers gevoel geeft, dat knalblauw in combinatie met wit. Overal zie je de zilveren accenten terug. Op de badkamer, mn slaapkamer, woonkamer en buiten. Het verschil in materiaal(drijfhout met zilver) houdt het spannend.
Op mijn slaapkamer ligt het stapeltje hamamdoeken OP het dressoir ipv ERIN....geeft kleur én een zomers gevoel, dus niet alleen praktisch....ook erg decoratief.
Buiten voornamelijk wit, glas riet en grijstinten, aangevuld met roze, omdat de veranda grenst aan de huiskamer en ik daar ook voor roze koos:).

Je ziet dat er een dochter is die de kunst afkijkt en háár visie op het vakantiegevoel geeft? Daar waar tot voor kort haar studieboeken stonden......'t is in elk geval HEEL erg roze;))).

Neem eens een stronk mee uit het bos en laat 'm flink drogen....in combinatie met bv glazen lichtjes en wat "zilveren"accenten heb je er in een handomdraai én budgetvriendelijk(ook niet geheel onbelangrijk als je van wisselen houdt;)) een sfeervol plaatje van gemaakt!
Probeer het eens! Hou je niet van kleur, dan zijn het vooral de natuurlijke materialen waar je flink mee aan de slag kunt. Kijk maar naar de glazen pot met stenen op m'n badkamer.....het zilveren schaaltje met stenen, houten rekje met hamamdoek en stuk zeep....bijna geen kleur maar sféér!!!!
wát je ook doet, waar je ook voor kiest, probeer bij je thema/sfeer te blijven, het maakt het gevoel én je plaatje compleet;)!

Ik wens jullie een zomerse week!!

Groetjes,
Lynda

6 opmerkingen:

vosgesparis zei

Ik hou wel van zo'n zomer thema ;)

Unknown zei

Leuke blog heb je, had je nog niet eerder ontdekt, maar ga je volgen! Mooie plaatjes trouwens... Groetjes Greta

Anita zei

Een héérlijk zomers sfeertje Lynda :-)
De zon schijnt volop hier in het oosten !!!
GENIETEN
Groetjezz lfs mij

Petra zei

Een sfeertje waar ik van hou.

Liefs Petra

Samira zei

Leuk dat je op deze blog dieper ingaat op styling! Erg inspirerend, ja ik vind het echt leuk :D

Jij ook een zonnige week gewenst!

André en Inka. zei

hoi Lynda,mag ik vragen waar je die aluminium doosjes heb gekocht,vindt ze ontzettend leuk,....leuk je thema`s,xxx