dinsdag 12 juli 2011

TIP...snel effect...

Even een snelle tip tussendoor...stél je bent al met je winterstyling bezig(in je hoofd!!!) dan heb ik hier wellicht een leuke tip voor je!
Je hebt misschien wel al eens ergens gezien dat er veel met panelen gewerkt wordt, het effect is snel én mobiel, dus flexibel(en daar houden "wij"van he ;).

              http://www.scandinaviansurface.com/








Mooie site met oa behang en dus deze "panelpieces"! Ik zie al diverse mooie winterse tafereeltjes erbij.....moet me nog éven inhouden;).....én uitvogelen wáár hier in Nederland deze artikelen te koop zijn, mocht jij er eerder achter zijn dan ik....laat 't me weten!!!

Groetjes
Lynda

4 opmerkingen:

Tierlantijn zei

Met winterstyling bezig... Hmmm... Had in februari de eerste kerstbestelling geplaatst ;) Mooi de panelen. Zo jammer dat ik weinig muur in huis heb. Wel veel ramen!

Liefs!

Corine(THUIS) zei

Winterstyling??? Lyn, ik zap gelijk door...hoe kom je erbij!!!!

André en Inka. zei

Nog eventjes wachten,hoor,met de winterstyling al lijkt het vandaag wel herfst,x.

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!!

Love these decorative panels, their beautiful patterns and colour combinations...With any of these you can change a room in a few minutes! What a good idea!!!

Liefs!!