zondag 4 september 2011

Eco wonen...

"we hebben de aarde in bruikleen"en "we geven 'm door aan de volgende generaties".....veelgehoorde kreten als het gaat om milieu en "groen".
Nou kun je heel veel dingen doen om milieuvriendelijk bezig te zijn, en dus ook wonen!
Kijk mee...









Slechts enkele voorbeelden om een idee te geven.
Alles over ecochic, ecovloeren, ecomuren(isolerende verf bv), ecostoffen, ecoverlichting etc. in dit boek.
Dus een boektip van mij, voor jou....maar leuker is het natuurlijk als je met mij een afspraak maakt, dat "boomt"veel leuker dan met zo'n boek.....en weet je wat....je mag mn boek lénen dan ;)
WIN WIN!!!!! Als dat niet vriendelijk is;)!

Groetjes,
Lynda

win win WIN eigenlijk, want de Woonmaandaktie loopt ook nog he;)...kijk daarvoor naar mn vorige post.

3 opmerkingen:

It's me zei

Eh...ik wil best wat met je afspreken hoor!!...win win .....xxx...

Claudia Leertouwer zei

Ben een beetje inspiratieloos betreft mijn huis, denk, denk.....

Samira zei

Chic is het zeker, volgens mij best een leuk boek! Boekentips zijn leuk, dus als je er nog meer hebt... Fijn week xx