woensdag 7 september 2011

Niet moeilijk doen...

Alles mag, smaak is persoonlijk, en sfeer het belangrijkste!
Trends komen gaan, en als je een beetje op de hoogte bent van de trends zie je ook dat er VEEL trend is, alles kan, en mág natuurlijk ;).
Stoer, landelijk, landelijk stoer, romantisch, landelijk romantisch, modern, landelijk modern, klassiek (te makkelijk om nu landelijk klassiek te noemen he ;)))...etc.
Vanmiddag was ik even op bezoek, bij een dame met een gezellige winkel. En ik wil de foto's graag met jullie delen. Waarom?
Omdat je op de foto's duidelijk ziet dat je niet VEEL hoeft te doen, als je het maar GOED doet...awel...de foto's...















Waar ik was? Ik was in Belfeld, bij Ambiente Decoraties.
Dorine legt haar ziel en zaligheid in haar winkel en heeft sinds kort weer de bovenverdieping van het monumentale pand tot haar beschikking! Heeft práchtige meubels erbij, die verspreidt staan over diverse sfeerkamers.

Dat het hier over de landelijke stijl gaat is je niet ontgaan denk ik?:) Een mengeling van landelijk, stoer én romantisch(ze maakt de leukste bloemstukjes voor erbij).
O enne....mocht je voor de kaasjes willen gaan....jammer....díe zijn er niet meer!:)

Het was een gezellig middagje netwerken;)!
Mooie kleuren, geweldige stoffen en een héérlijke sfeer Dorine, mijn complimenten!

Groetjes,
Lynda

4 opmerkingen:

Huys 50 zei

Die....kaasjes, neeeee die KAARSEN jaaa DIE WEL !!!
Heerlijke sfeer Lynda en geweldige foto,s.
GENIETENNNNNN

groetjes
Dicky Marie.

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's laat je zien. Er staat niets te veel, mooie spulletjes, details en tintjes... prachtig!

Ik ben nu bezig mijn slaapkamer weer terug te vorderen van zijn tijdelijke bijfunctie als werkruimte voor mijn winkel... Het heeft behoorlijk wat sporen nagelaten... die zijn nog niet weggetrokken... Maar elke dag neem ik weer wat rommeltjes mee, het wordt steeds leger.... héérlijk!!

Kan ik binnenkort misschien weer in een gezellige slaapkamer slapen, jippie! Ik kan de bovenste foto's wel als leidraad gebruiken... mooi linnengoed en sprei... moet ik goed onthouden. Ik ga eens even in haar webwinkel kijken!!

Fijne avond, groetjes Collie

Kat Ibáñez zei

Oh amazing pictures!! Love the textures and stone colours, so beautiful and modern!!

Dikke kus

Ambiente-nostalgia zei

Mooie foto's heb je gemaakt Lynda. Leuk om weer eens door een andere lens naar mijn eigen winkel te kijken:)

Het was gezellig netwerken hé.

Groetjes Dorine